Treść organizatora:
Stypendium Santander | #Meetup UMCS Marka osobista w sieci 2023 to jeden z wielu projektów, który Biuro Rozwoju Kompetencji UMCS (BRK) realizuje wspólnie z Santander Bank Polska. W tym roku BRK zaprosiło do współpracy ekspertów i ekspertki, którzy pokażą jak połączyć rozwój zawodowy i pasję poprzez działalność w sieci. Prelegenci i prelegentki obecnej edycji #Meetup UMCS zdobyli popularność w sieci zakładając m. in. własny kanał na Youtube, profile na FB, Tiktok i inne. Zbudowali i stale rozwijają wielotysięczne społeczności dbając o to aby stale zaskakiwać odbiorców coraz bardziej interesującymi treściami. Spotkania zaplanowane są na listopad i grudzień 2023 (zobacz harmonogram spotkań na stronie Biura Rozwoju Kompetencji UMCS).
Zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby na spotkania stacjonarne, podczas których prelegenci/prelegentki opowiedzą, jak stali się osobowościami internetowymi. Czy taka droga zawodowa daje satysfakcję i rekompensuje zainwestowany wysiłek i czas w budowanie własnej marki w sieci?
Spotkania z naszymi gośćmi to także niepowtarzalna okazja, aby poznać ludzi, którzy rozwijając swoją pasję odnieśli sukces, wykorzystując potencjał Internetu i mediów społecznościowych oraz dowiedzieć się, jak zacząć swoją przygodę z tworzeniem własnej marki w sieci.
W ramach projektu Stypendium Santander | #Meetup UMCS, BRK zaprasza na 4 spotkania, których motywem przewodnim jest hasło „Marka osobista w sieci”. W ramach przygotowanych spotkań uczestnicy/czki posłuchają na żywo:
Zapisy trwają do 19 listopada. Ilość miejsc jest ograniczona.
Uczestnicy i uczestniczki mają możliwość otrzymania certyfikatu uczestnictwa. Aby go otrzymać konieczna jest obecność na wszystkich czterech spotkaniach stacjonarnych.
Dodatkowe informacje na temat Programu i poszczególnych spotkań znajduję się na stronie Biura Rozwoju Kompetencji UMCS.
Zapisz się już dziś klikając w poniższy przycisk:
Dodatkowo, poza czterema stacjonarnymi spotkaniami, każdy/a z uczestników/czek otrzyma dostęp do trzech nagrań online przygotowanych przez Patrycję Lipińską-Witowską (st. specjalistka ds. employer brandingu Biuro Marki Pracodawcy, Kultury i Pozyskiwania Talentów), które będzie mógł odtworzyć na swoim urządzeniu w dowolnym momencie w czasie trwania Programu.