Zapraszamy do zapoznania się z ofertą PKO Banku Polskiego:
Dołącz do lubelskiego zespołu Contact Center i wspieraj prawie 10 milinów klientów PKO Banku Polskiego. Praca z nami to świetny start kariery lub szansa na zdobycie nowego zawodu. Wiedza i warsztat, jakie zdobywają konsultanci, czyni ich pożądanymi pracownikami w branży.
Nasze biura skupiają topowych specjalistów z dziedziny obsługi klienta. Profesjonalizm i dbałość o jakość usług zostały wielokrotnie docenione w ogólnopolskich plebiscytach, rankingach i konkursach. Razem zgarniamy prestiżowe nagrody i wyróżnienia.
Dziś jest dobry dzień na aplikowanie!
Każda osoba zaczynająca pracą w Contact Center przechodzi odpowiednie szkolenie. Proces wdrożenia zazwyczaj trwa 2-4 tygodnie. W trakcie szkolenia, nowy pracownik dowiaduje się, na czym dokładnie będą polegać jego zadania i uczy się pomagać klientom.
Praca z nami to przede wszystkim stabilna płaca. Oprócz pensji i premii, otrzymasz już na wstępie benefity, które są częścią jego wynagrodzenia. Należą do nich m.in.:
Ty zdecyduj, gdzie chcesz pracować. #ZajmijStanowisko
1. MŁODSZY KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI CONTACT CENTER
2. MŁODSZY KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI CONTACT CENTER (SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ)
3. UMOWA ZLECENIE W ZESPOLE SPRZEDAŻY I OBSŁUGI CONTACT CENTER
4. UMOWA ZLECENIE W ZESPOLE SPRZEDAŻY I OBSŁUGI CONTACT CENTER - Z JĘZYKIEM UKRAIŃSKIM/ ROSYJSKIM
Posłuchaj podcastu Dzień dobry w pracy lub obejrzyj filmy, w których nasi pracownicy opowiedzą Ci, jakie możliwości daje praca w CC i dlaczego zostali z nami na dłużej.