0
0
:
0
0
:
0
0
A A A

Zajmij Stanowisko w PKO Banku Polskim

 

 k20211130 PKO LOGO RGB UZ.png (86,01 kB)

Dołącz do lubelskiego zespołu Contact Center i wspieraj  prawie 10 milinów klientów PKO Banku Polskiego. Praca w z nami to świetny start kariery lub szansa na zdobycie nowego zawodu. Wiedza i warsztat, jakie zdobywają konsultanci, czyni ich pożądanymi pracownikami w branży.

Nasze biura skupiają topowych specjalistów z dziedziny obsługi klienta. Profesjonalizm i dbałość o jakość usług zostały wielokrotnie docenione w ogólnopolskich plebiscytach, rankingach i konkursach. Razem zgarniamy prestiżowe nagrody i wyróżnienia.

 

Dziś jest dobry dzień na aplikowanie!

Każda osoba zaczynająca pracą w Contact Center przechodzi odpowiednie szkolenie. Proces wdrożenia zazwyczaj trwa 2-4 tygodnie. W trakcie szkolenia, nowy pracownik dowiaduje się, na czym dokładnie będą polegać jego zadania i uczy się pomagać klientom.

Praca z nami to przede wszystkim stabilna płaca. Oprócz pensji i premii, otrzymasz już na wstępie benefity, które są częścią jego wynagrodzenia. Należą do nich m.in.:

  • prywatna opieka medyczna w grupie Lux-Med;
  • grupowe ubezpieczenie na życie;
  • PPE, czyli udział w Pracowniczym Programie Emerytalnym;
  • MyBenefit – udział w programie, w którym zebrane punkty wymienić można na m.in. kartę Multisport, bilet do kina czy książki;
  • produkty bankowe na preferencyjnych warunkach;
  • zniżki pracownicze;
  • dofinansowanie inicjatyw sportowych.

 

ZajmijStanowisko i aplikuj - tutaj

 

Wszystkie oferty znajdziesz na www.pkobp.pl/kariera

Baza wiedzy

Zobacz więcej

Instytucje rynku pracy

Zobacz więcej

Współpraca

Zobacz więcej

Relacje z wydarzeń

Zobacz więcej