Dołącz do lubelskiego zespołu Contact Center i wspieraj prawie 10 milinów klientów PKO Banku Polskiego. Praca w z nami to świetny start kariery lub szansa na zdobycie nowego zawodu. Wiedza i warsztat, jakie zdobywają konsultanci, czyni ich pożądanymi pracownikami w branży.
Nasze biura skupiają topowych specjalistów z dziedziny obsługi klienta. Profesjonalizm i dbałość o jakość usług zostały wielokrotnie docenione w ogólnopolskich plebiscytach, rankingach i konkursach. Razem zgarniamy prestiżowe nagrody i wyróżnienia.
Dziś jest dobry dzień na aplikowanie!
Każda osoba zaczynająca pracą w Contact Center przechodzi odpowiednie szkolenie. Proces wdrożenia zazwyczaj trwa 2-4 tygodnie. W trakcie szkolenia, nowy pracownik dowiaduje się, na czym dokładnie będą polegać jego zadania i uczy się pomagać klientom.
Praca z nami to przede wszystkim stabilna płaca. Oprócz pensji i premii, otrzymasz już na wstępie benefity, które są częścią jego wynagrodzenia. Należą do nich m.in.:
ZajmijStanowisko i aplikuj - tutaj
Wszystkie oferty znajdziesz na www.pkobp.pl/kariera