0
0
:
0
0
:
0
0
A A A
SPECJALISTA W DZIALE ZAPEWNIENIA JAKOŚCI
Miejsce pracy:
LUBLIN UL. RAPACKIEGO 19B
Obszar:
Sprzęt medyczny, Odczynniki laboratoryjne
Doświadczenie:
Od 1 do 2 lat
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Oferta ważna do:
20.11.2025
Ogólne informacje o firmie

PZ CORMAY S.A.

Jesteśmy uznanym producentem wysokiej jakości odczynników diagnostycznych i dystrybutorem światowej klasy aparatury medycznej. Od 40 lat produkujemy i rozwijamy testy stosowane w diagnostyce laboratoryjnej doceniane przez diagnostów na całym świecie. W Polsce nasz zespół składa się z ok. 200 osób, pracujących w 3 lokalizacjach: Warszawa, Lublin, Marynin koło Lublina (zakład produkcyjny). Dołącz do nas ;)

Główne zadania
  • Nadzór nad dokumentacją techniczną wyrobów medycznych
  • Przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją Systemu Zarządzania Jakością
  • Komunikacja z klientami w zakresie notatek bezpieczeństwa i powiadomień o zmianach
  • Udział w procesie kontroli zmian i procesie działań korygująco – zapobiegawczych
  • Udział w procesie vigilance
  • Nadzorowanie i/lub udział w audytach wewnętrznych
  • Gromadzenie i analiza danych dotyczących funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w firmie z 40-letnim doświadczeniem
  • umowę o pracę
  • stałe godziny pracy 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym (3 dni w biurze, 2 dni w domu tygodniowo)
  • szkolenia wewnętrzne i pełne wdrożenie w nową rolę i zadania
  • możliwość awansu na stanowisko koordynatora zespołu
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop i monitor
  • częściowe dofinansowanie pracodawcy do jednego z benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe lub karta sportowa;
  • parking dla pracowników
  • przyjazną atmosferę
Warunki zatrudnienia
  • umowa o pracę
  • stałe godziny pracy 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym (3 dni w biurze, 2 dni w domu tygodniowo
Poszukujemy osób

 

  • Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu nauk przyrodniczych)
  • Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość normy ISO 13485 i przepisów prawnych dotyczących wyrobów medycznych IVD
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Chęć do pracy z dokumentacją, dbałość o szczegóły
  • Wysoka motywacja do rozwoju i uczenia się
  • Wysoka odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania