0
0
:
0
0
:
0
0
A A A
Specjalista ds. promocji i marketingu instytucji
Miejsce pracy:
Lublin
Obszar:
Marketing, Zadania publiczne - kultura i sztuka
Doświadczenie:
Od 1 do 2 lat
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Oferta ważna do:
11.11.2024
Ogólne informacje o firmie
Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
Główne zadania
  • przygotowanie i realizacja strategii promocji instytucji oraz poszczególnych wydarzeń kulturalnych,
  • tworzenie planów marketingowych oraz ich wdrażanie i koordynacja,
  • tworzenie materiałów promocyjnych oraz współpraca z agencjami reklamowymi
    i dostawcami,
  • współpraca z grafikami, montażystami oraz pracownikami innych działów CSK,
  • współpraca przy tworzeniu promocyjnych materiałów wideo,
  • koordynacja i zarządzanie harmonogramem ekspozycji nośników i przestrzeni reklamowych dostępnych w CSK,
  • dbanie o wizerunek instytucji, współpraca z mediami oraz innymi instytucjami,
  • prowadzenie i planowanie działań reklamowych oraz prowadzenie profili społecznościowych,
  • systematyczne prowadzenie i rejestr dokumentacji.
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • niekorporacyjną atmosferę wśród pozytywnych ludzi
  • pracę „od kulis” i koordynację nieszablonowych wydarzeń
  • dodatki za staż pracy
  • świadczenie z ZFŚS
Warunki zatrudnienia
  • umowa o pracę
  • równoważny system czasu pracy
  • praca w weekendy
Poszukujemy osób

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w prowadzeniu komunikacji w Social Mediach: Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitter, a także w realizacji wielokanałowych projektów marketingowych,
  • dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint),
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy zespołowej,
  • dyspozycyjność, gotowość do pracy w weekendy i w trybie projektowym, związanym z organizacją i realizacją działań kulturalnych.