przygotowanie i realizacja strategii promocji instytucji oraz poszczególnych wydarzeń kulturalnych,
tworzenie planów marketingowych oraz ich wdrażanie i koordynacja,
tworzenie materiałów promocyjnych oraz współpraca z agencjami reklamowymi i dostawcami,
współpraca z grafikami, montażystami oraz pracownikami innych działów CSK,
współpraca przy tworzeniu promocyjnych materiałów wideo,
koordynacja i zarządzanie harmonogramem ekspozycji nośników i przestrzeni reklamowych dostępnych w CSK,
dbanie o wizerunek instytucji, współpraca z mediami oraz innymi instytucjami,
prowadzenie i planowanie działań reklamowych oraz prowadzenie profili społecznościowych,
systematyczne prowadzenie i rejestr dokumentacji.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
niekorporacyjną atmosferę wśród pozytywnych ludzi
pracę „od kulis” i koordynację nieszablonowych wydarzeń
dodatki za staż pracy
świadczenie z ZFŚS
Warunki zatrudnienia
umowa o pracę
równoważny system czasu pracy
praca w weekendy
Poszukujemy osób
Oczekiwania:
wykształcenie wyższe,
2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w prowadzeniu komunikacji w Social Mediach: Facebook, Instagram, Tik Tok, Twitter, a także w realizacji wielokanałowych projektów marketingowych,
dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint),
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
umiejętność pracy pod presją czasu,
wysoka kultura osobista,
dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy zespołowej,
dyspozycyjność, gotowość do pracy w weekendy i w trybie projektowym, związanym z organizacją i realizacją działań kulturalnych.