0
0
:
0
0
:
0
0
A A A
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży
Miejsce pracy:
Lublin
Obszar:
Zadania publiczne - kultura i sztuka
Doświadczenie:
Od 1 do 2 lat
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę
Oferta ważna do:
24.11.2024
Ogólne informacje o firmie

Centrum Spotkania Kultur w Lublinie

Główne zadania
  • przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych,
  • aktywna sprzedaż ofert usług CSK, również w siedzibie klienta,
  • przygotowanie oraz prezentowanie klientom ofert sprzedażowych usług CSK,
  • podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów,
  • tworzenie i prowadzenie baz danych klientów,
  • utrzymywanie kontaktów i dobrych relacji z instytucjami, partnerami i podmiotami zewnętrznymi kooperującymi z CSK,
  • współpraca z innymi Biurami  w sprawie opracowania konceptu sprzedażowego organizowanych wydarzeń,
  • koordynacja pracy i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi CSK w zakresie przygotowania i realizacji wydarzeń,
  • dbanie o pozytywny wizerunek instytucji,
  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami obowiązującymi w CSK
Oferujemy
  • umowa o prace w równoważnym systemie pracy
  • stabilne zatrudnienie
  • dodatki za staż pracy
  • świadczenia socjalne z ZFŚS
  • wsparcie i rozwój zawodowy oraz przestrzeń do samodzielnego działania
Warunki zatrudnienia
  • umowa o pracę
  • równoważny system czasu pracy
Poszukujemy osób
  • wykształcenie wyższe,
  • 2-letnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub obsłudze klienta,
  • znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
  • umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • znajomość pakietu office (Excel, Word, PowerPoint),
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność, gotowość do pracy w weekendy i w trybie projektowym, związanym
    z organizacją i realizacją działań kulturalnych
    .