Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w zakresie organizacji świadczeń medycznych;
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów wynikającej z choroby lub wypadku (wizyty lekarskie, pomoc medyczna, hospitalizacja, transport medyczny);
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą).
Przyjazną atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji;
Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
Szkolenia przygotowujące do pracy oraz wsparcie podczas wykonywania codziennych zadań;
Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);
Wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe);
Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie;
Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.
Praca na podstawie umowy zlecenia lub etatu - do wyboru;
W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Lublinie ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia - możliwość pracy częściowo zdalnej, z elastycznym grafikiem;
Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;
Comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski.
Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań;
Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom;
Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej;
Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów a nie na ich mnożenie;
Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie;
Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym);
Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne);
Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe.
Mile widziane: Znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.