0
0
:
0
0
:
0
0
A A A
Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance
Miejsce pracy:
Lublin
Obszar:
Obsługa klienta
Doświadczenie:
Forma zatrudnienia:
umowa o pracę, umowa zlecenie
Oferta ważna do:
16.04.2023
Ogólne informacje o firmie
Europ Assistance Polska sp. zo.o.
Główne zadania
  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w zakresie organizacji świadczeń medycznych;

  • Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;

  • Organizacja pomocy dla Klientów wynikającej z choroby lub wypadku (wizyty lekarskie, pomoc medyczna, hospitalizacja, transport medyczny);

  • Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą).

Oferujemy
  • Przyjazną atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji;

  • Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;

  • Szkolenia przygotowujące do pracy oraz wsparcie podczas wykonywania codziennych zadań;

  • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);

  • Wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe);

  • Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie;

  • Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.

Warunki zatrudnienia
  • Praca na podstawie umowy zlecenia lub etatu - do wyboru;

  • W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Lublinie ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia - możliwość pracy częściowo zdalnej, z elastycznym grafikiem;

  • Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;

  • Comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski.

Poszukujemy osób
  • Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań;

  • Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom;

  • Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej;

  • Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów a nie na ich mnożenie;

  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie;

  • Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym);

  • Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne);

  • Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe.

  • Mile widziane:  Znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.